Professional Diploma in Digital Marketing

Obtine o diploma acreditata international si accelereaza spre succes!

Kondiment Training este partener al Digital Marketing Institute in Romania.
Urmeaza cursurile din programul "Professional Diploma in Digital Marketing", obtine diploma cu recunoastere internationala si foloseste cunostintele deprinse pentru a elabora strategii de marketing digital pentru clientii tai sau pentru brandul propriu! Creat de catre marketeri si pentru marketeri, aceasta este un curs practic ce ofera notiuni despre cele mai eficiente metode de utilizare a internetului ca un canal eficient de marketing.

Inscrie-te

Programul “Professional Diploma in Digital Marketing” este compus din 10 module de curs organizate in sesiuni de tip Regular (durata totala de 5 saptamani) sau Boot Camp (durata totala de 5 zile).
Pretul total al programului este de 1077 EURO (fara TVA). 

 

Pretul se achita integral sau in cel mult doua transe, iar politica de discounturi prevede:

  • 3% discount se poate acorda cursanților individuali, care fac plata integrală a sesiunii de training cu cel puțin 2 (două) săptămâni înainte de desfășurarea acesteia;

 

  • 7% discount se poate acorda cursanților, care indiferent de forma de plata ( integrală sau în 2 tranșe ), facilitează înscrierea la cursuri a încă 1-3 persoane;

 

  • 10% discount se poate acorda cursanților care platesc integral în avans și facilitează înscrierea la curs a încă 1-3 persoane;

 

  • 12% discount se poate acorda oricărui grup de 4-8 cursanți, indiferent de formula de plată aleasă;

 

  • 15% discount se poate acorda oricărui grup de 8-16 cursanți, indiferent de formula de plată aleasă.

 

  • 1. Introducere in Digital Marketing

    Digital Marketing este numele dat tuturor activitatilor de promovare desfasurate online, spre deosebire de activitatile utilizate in media traditionala (print, promotii live si in magazine, spoturi TV etc). Comparat cu metodele traditionale de marketing, marketing-ul online ofera costuri realiste, metode eficiente de targetare si de urmarire a rezultatelor si sisteme eficiente de generare de rapoarte ce pot fi utilizate in optimizarea campaniilor de marketing online in timp real.

    Acest modul introductiv explica si demonstreaza puterea Internetului si cum sa te folosesti de aceasta intr-o companie.

     

    Lector: Bogdan Manea

    Durata: 3 ore

     

    Topicuri de discutie

    • Strategii in Digital Marketing
    • Cum aliniem internetul cu obiectivele de business
    • Exemple si studii de caz
    • Comportamentul utilizatorilor si navigarea pe site
    • Branding si experienta utilizatorilor
    • Dezvoltarea unui plan de marketing digital
    Afla mai mult Inchide
  • 2. Optimizarea pentru motoarele de cautare

    Optimizarea pentru motoarele de cautare (Search Engine Optimization, SEO) este termenul folosit pentru a descrie tehnicile de marketing ce pregatesc un site pentru a fi cat mai bine indexat in paginile de rezultate ale motoarelor de cautare.

    Acest curs ofera o modalitate simpla si eficienta de a intelege principiile si metodele de  optimizare pentru motoarele de cautare, demonstrand cum se implementeaza aceste tehnici pentru a aduce un site pe locul 1 in Google.

    Modulul ofera notiuni de baza tehnice si insight-ul necesar pentru a construi o strategie SEO ce poate face diferenta intr-o piata online din ce in ce mai competitiva.

     

    Lector: Florin Olaru

    Durata: 3 ore

     

    Topicurile includ

    • Keyword Research
    • Cum functioneaza Google
    • Factori ce influenteaza motoarele de cautare
    • Optimizare OnPage & OffPage
    • Meta tag-uri, Imagini, Continut, Video
    • Link-uri – ce sunt, cum le obtinem
    Afla mai mult Inchide
  • 3. Search Engine Marketing

    Search Engine Marketing reprezinta procesul de plasare a anunturilor tip “pay per click” in paginile de rezultate ale motoarelor de cautare. Pay per Click (PPC) presupune ca plata se face numai atunci cand utilizatorul da click pe un anunt.

    Advertiserii plaseaza licitatii pe cuvinte cheie sau fraze relevante pentru business-ul lor, in motoarele de cautare. In site-urile de continut, se cere de regula un pret fix per click, spre deosebire de sistemul de licitatii oferit de motoarele de cautare. Printre cei ce ofera publicitate tip PPC, Google AdWords, Yahoo! Search Marketing si Microsoft adCenter sunt cei mai mari operatori, si toti trei opereaza pe baza unui sistem de licitatii.

    Acest modul iti arata cum sa dezvolti o strategie eficienta de PPC si cum sa obtii un ROI (return-on-investment) satisfacator. Vei deprinde notiuni de baza despre planificare si administrare de campanii tip PPC.

     

    Lector: Aneta Plesa

    Durata: 3 ore

     

    Topicurile includ:

    • Cum se creeaza o campanie PPC
    • Cum se implementeaza bugetul PPC
    • Cum se stabileste targetul
    • Masurarea si optimizarea campaniilor
    Afla mai mult Inchide
  • 4. Email marketing

    Email Marketing este o forma a marketing-ului digital ce se foloseste de email ca unealta de comunicare pentru potentiali si actuali clienti. In marketingul traditional, email marketingul are drept corespondenti newsletterele printate, brosurile si publicitatea clasica in print.

    Dupa o scurta scadere in popularitate, email marketing este din nou considerat a fi una din cele mai eficiente metode de marketing. Este si una dintre cele mai eficiente metode de marketing din punct de vedere al costurilor, si cea mai rapida metoda de a atinge mii sau sute de mii de persoane potential interesate, generand trafic si crescand vanzarile pe site.

    Modulul cuprinde notiuni despre protectia datelor, managementul bazei de date, design si continut de newsletter, livrare si raportare finala.

     

    Lector: Bogdan Manea

    Durata: 3 ore

     

    Topicurile includ:

    • Email Marketing explicat
    • Crearea si optimizarea campaniilor
    • Cum masuram succesul
    • Administrarea unei baze de date
    • Studii de caz
    • Cum alegem providerii
    Afla mai mult Inchide
  • 5. Display Advertising

    Display Advertising se refera de regula la bannere, imagini si text, anunturi grafice care apar pe website-uri. Modulul ofera o intelegere de ansamblu a modului de creare si administrare a digital display advertising. Aici sunt incluse retele de display oferite de publisheri locali si internationali.

    Toate metodele utilizate ce au ca scop oferirea celei mai de ansamblu vederi asupra oportunitatilor de marketing digital – display, cautare, afiliere, email, mobile & social.

     

    Lector: Bogdan Manea

    Durata: 3 ore

     

    Topicurile includ:

    • Ce este Display advertising
    • Cum se vand si cum se cumpara bannerele
    • Cele mai obisnuite formate de banner. Cand le folosim.
    • Crearea si implementarea unei campanii de bannere.
    Afla mai mult Inchide
  • 6&7. Social Media Marketing

    Datorita complexitatii sale, acest modul a fost divizat in doua. Cursurile de Social Media Marketing 1 si Social Media Marketing 2 te invata cum sa planifici si cum sa optimizezi comunicarea pe cele mai vizibile si influente retele sociale de astazi.

    Cursul include notiuni despre instrumente care te vor ajuta sa profiti de toate oportunitatile oferite de Social Media Marketing si Online PR. Vei invata cum sa optimizezi prezenta unei companii in Social Media, cum sa o prezinti intr-un mod adecvat si relevant, cum sa generezi trafic, cum sa construiesti relatii de valoare cu clientii si, in final, cum sa iti sporesti profitul.

     

    Lector: Sorin Chircu

      Duration: 3 ore fiecare modul, 6 ore in total

       

      Topicurile includ

      • Ce este Social Media Marketing?
      • Context: Facebook, Twitter, LinkedIn, Blogging, YouTube and Flickr
      • Cresterea traficului folosind Facebook, Twitter, video, etc
      • Construirea de vizibilitate prin Social Media
      • Exemple si studii de caz
    Afla mai mult Inchide
  • 8. Mobile Marketing

    Acest modul ofera o privire de ansamblu a evolutiei rapide a peisajului de mobile marketing. Prin studiile de caz actuale vei invata mai multe despre terminologia specifica si despre metodele si tehnicile prin care un simplu mobil poate fi transformat intr-un puternic instrument de marketing.

    Lector: Mihnea Nicolescu

    Durata: 3 ore

     

    Topicurile includ:

    • Dezvoltarea marketingului pe mobil
    • Diferite forme ale marketingului pe mobil
    • Geo-targetare pentru smartphones
    • Cum se folosesc consumatorii de mobile marketing
    • Exemple si studii de caz
    Afla mai mult Inchide
  • 9. Web Analytics

    Web Analytics este o componenta-cheie a mixului de digital marketing, oferind unelte pentru masurare date, analiza si raportare a datelor colectate, cu scopul de a intelege si a imbunatati experienta vizitatorilor unui site.

    Google Analytics este probabil cea mai faimoasa aplicatie de web analytics, fiind gratuita, usor de instalat si folosit si permitand utilizatorilor sa isi personalizeze rapoartele. In plus, Google Analytics ofera o multime de date ce sunt suficiente pentru elaborarea strategiilor viitoare a majoritatii companiilor.

    Modulul te ghideaza prin notiuni de baza despre web analytics si alte surse de date ce pot servi la o mai buna intelegere a comportamentului si motivatiilor utilizatorilor unui website. Vei intelege, in acelasi timp, cum sa utilizezi cele mai importante variabile pentru a imbunatati strategiile digitale.

     

    Lector: Madalin Dinu

    Durata: 3 ore

     

    Topicurile includ:

    • Ce inseamna Website Analytics?
    • Google Analytics explicat
    • Intelegerea si setarea indicatorilor de performanta (Key Performance Indicators – KPIs)
    • Masurarea traficului unui website
    • Setarea de goal-uri si event tracking
    • Metode de sporire a traficului pe un site
    Afla mai mult Inchide
  • 10. Planificarea unei campanii de Digital Marketing

    Marketing-ul digital ocupa acum un loc important in strategia de marketing a oricarei companii. Modulul ofera mai multe informatii despre complexitatile planificarii, bugetarii si executarii unei campanii de marketing ce integreaza marketingul traditional cu toate canalele digitale: incluzand display, cautare, email, mobile & social.

    Lector: Gabriela Andrei

    Durata: 3 ore

    Topicurile includ:

    • Exemple de planuri de marketing integrate
    • Utilizarea celor mai eficiente canale pentru obtinerea unui impact maxim
    • Crearea unui plan de digital marketing
    • Bugetare si alocare de resurse
    • Alinierea strategiei si a solutiilor tactice la obiectivele de business

     

    Afla mai mult Inchide

Certificari

Obtine acum o diploma acreditata international in Digital Marketing!

Cursurile oferite de Digital Marketing Institute au aprobarea Further Education and Training Awards Council (FETAC) cu numarul 38826P. Cursul “Professional Diploma in Digital Marketing” detine certificarea FETAC Minor Award Level 5  in Digital Marketing.

 

De asemenea, Digital Marketing Institute este un centru de traininguri certificat de Scottish Qualifications Authority (SQA) cu numarul 3013413.

 

La finalul cursurilor si in urma sustinerii cu succes a unui examen, cursantii vor primi o diploma acreditata de Digital Marketing Institute si un certificat FETAC nivel 5 in Digital Marketing (Minor Award Level 5 in Digital Marketing 5N1364)

Lectori

  • Gabriela Andrei

    Gabriela Andrei

    Head of Online Marketing, Kondiment

    Gabriela Andrei este senior online marketer cu o experienta de peste 6 ani in optimizarea pentru motoarele de cautare, marketingul prin motoarele de cautare si campanii online integrate si, de asemenea, detinatoare a urmatoarelor calificari: Google AdWords Qualified, Search Advertising – 16 iunie 2010, Google Analytics Individual Qualification – 21 martie 2009, Google AdWords Qualified Individual –  6 martie 2009.

     

    Kondiment Training Center, singurul centru ce organizeaza cursuri de marketing online din Romania care detine Certificarile Google Analytics Certified Partner si  Google AdWords Certified Company, este de altfel o initiativa a Gabrielei provenita din dorinta de a oferi noi oportunitati de dezvoltare online pentru business-uri.

    Topicuri acoperite:

    Digital Marketing Planning, Mobile Marketing, Search Engine Optimization, Web Analytics, Search Engine Marketing

  • Bogdan Manea

    Bogdan Manea

    Owner Brightness Creative Solutions

    Bogdan Manea este un jucator-cheie in advertising-ul romanesc. Are mai mult de 15 ani de experienta lucrand alaturi de companii internationale si angajandu-se in diferite activitati, de la cele mai creative la cele ce tin de client service.

     

    Bogdan a fost responsabil pentru dezvoltarea si implementarea unei multitudini de proiecte internationale, precum si de formarea si managementul unor echipe de specialisti care sa lucreze la capacitati maxime. A lucrat in mod direct sau a supravegheat producerea a peste 250 de reclame, a antrenat si motivat echipe cu peste 20 de membri, a supravegheat, bugetat si implementat peste 300 de campanii de comunicare pentru o multime de categorii de clienti, de la FMCG pana la electronice, automobile sau produse de lux, atat in ATL, cat si in BTL.

     

    Topicuri acoperite:

    Introduction in Digital Marketing, Email Marketing, Digital Marketing Planning

  • Florin Olaru

    Florin Olaru

    Senior Online Marketer, Kondiment

    Florin Olaru detine peste 8 ani de experienta in campul marketingului digital, cu focus aplicat pe consultanta in probleme ce tin de optimizarea pentru motoarele de cautare (Search Engine Optimization, SEO).

     

    Florin conduce o echipa de profesionisti in online marketing, specializata in testarea noilor instrumente disponibile pentru marketeri, verificarea si testarea limitelor algoritmilor Google si rezolvarea problemelor ce tin de tehnicile SEO white hat si gray hat. Recent, Florin a debutat proiecte ce tin de SEO realizat pentru managementul reputatiei online, descoperind astfel noi si noi metode de a ajuta afacerile si managerii acestora.

     

    Topicuri acoperite:

    Search Engine Optimization, SEO

     

  • Aneta Plesa

    Aneta Plesa

    Senior Online Marketer, Kondiment

    Aneta Plesa are o vasta experienta in campaniile online – de la stadiul de strategie, implementare, management si optimizare si pana in stadiul final de analiza a rezultatelor. De-a lungul carierei sale, Aneta a lucrat in campanii de marketing de performanta, campanii de awareness si campanii integrate: prezenta web, social media, paid media.

     

    Aneta are ca principiu profesional credinta ca datele si cifrele pot sa aiba un potential creativ: poti sa le combini in toate modurile posibile astfel incat rezultatele sa fie uimitoare. Pe baza interpretarii lor, se pot descoperi trenduri in comunicare si se pot chiar prezice comportamentele clientilor.

     

    Topicuri acoperite:

    Search Engine Marketing, Social Media Marketing, Digital Marketing Planning

  • Sorin Chircu

    Sorin Chircu

    Social Media Developer

    Sorin Chircu detine cunostinte extensive despre Social Media, atat tehnice, cat si de marketing, acumulate in cadrul campaniilor desfasurate pentru clienti internationali si locali. Experienta sa vasta ajuta la o mai buna intelegere in detaliu a unor concepte ce sunt de ajutor pentru atingerea performantei in Social Media.

     

    Pe langa experienta sa in Social Media, Sorin este certificat ca trainer de multi ani, aceasta fiind o recunoastere a cunostintelor sale in psihologie si comportament uman.

     

     

    Topicuri acoperite:

    Social Media Development, Social Media Marketing

  • Madalin Dinu

    Madalin Dinu

    Technical Manager, Kondiment

    Madalin si-a inceput cariera ca Web Developer in urma cu 10 ani, iar acum este liderul departamentului tehnic in cadrul Kondiment, lucrand alaturi de echipa sa intr-o multitudine de proiecte internationale si locale de anvergura.

     

    Google Analytics a fost pentru Madalin o pasiune; astazi, este parte din jobul sau. Fiind interesat de masurarea rezultatelor campaniilor si proiectelor sale, Madalin a obtinut certificarea Google Analytics Individual Qualification in 2009 si 2012. Este insa interesat de orice produs de pe piata care ajuta la analiza eficienta a proceselor de marketing digital.

     

     

    Topicuri acoperite: 

    Web Analytics

  • Mihnea Nicolescu

    Mihnea Nicolescu

    Digital communications professional

     

    Profesionist in comunicare digitala, cu o experienta vasta ca manager de proiect in agentii si alaturi de clienti in Romania,  Bulgaria, Germania, Austria si Turcia

     

    In ultimii doi ani, Mihnea s-a concentrat pe deyvoltarea de strategii pentru prezenta mobila a unuia din cele mai mari platforme de vanzari online, administrand crearea si optimizarea de aplicatii modile si gestionand eforturile de mobile marketing.

     

    Topicuri acoperite:

    Marketing pentru mobil, email marketing, strategie digitala

Join our program!

Pentru a te inscrie la cursuri, completeaza formularul de contact si alege sesiunea la care doresti sa participi. Te vom contacta foarte curand cu mai multe informatii despre curs si optiunile de plata.

Inscrie-te
Inchide

Participa la programul 'Professional Diploma in Digital Marketing'

Inscrie-te Inchide
CAPTCHA